Transportstyrelsens app - Mina fordon Med hjälp av Transportstyrelsens app kan du både utföra tjänster och få information om ditt eller dina fordon direkt i din smartphone. Du kan också söka information om fordon som ägs av andra.

2476

Här svarar vi på vanliga frågor som rör bil- och andra fordonsförsäkringar. Vad gäller om du kör vid en krock? Vi svarar på alla typer av frågor gällande fordon.

Inte heller fordon som är av fordonsår 2017 eller tidigare påverkas. I Skatteverkets rättsliga vägledning kan du läsa mer om hur fordonsskatten beräknas för dessa fordon. Alla fordon är bland annat utrustade med alkolås, betalkortsterminaler och GPS-navigationsutrustning. Säkerhetsdetaljer som första hjälpen och brandsläckare är tydligt uppmärkta. Alla profilerade fordon kör bara serviceresor, vilket innebär färdtjänst och sjukresor, och används inte i den allmänna kollektivtrafiken.

  1. Scb snittlön i sverige
  2. Per brilioth ratsit

Kemiskt är biogas och naturgas i stort sett samma produkt. Fordonsgas är samlingsnamnet för den metangasblandning som tankas i fordon. År  Har någon parkerat till exempel en bil på din mark, utan att fråga om lov, får du som markägare inte själv flytta fordonet. Du måste vända dig till Polisen, din  På den här sidan har vi samlat och försökt sammanfatta vanliga frågor om försörjningsstöd.

Detta gör att man i Sverige har fantastiska möjligheter att söka information om andras fordon och på det sättet få fram en mängd fordonsuppgifter som man kan använda sig av för att kontrollera ett fordon som till exempel en bil innan ett köp.

Transportstyrelsens app - Mina fordon Med hjälp av Transportstyrelsens app kan du både utföra tjänster och få information om ditt eller dina fordon direkt i din smartphone. Du kan också söka information om fordon som ägs av andra.

För att inte nämna alla de fordon som underlättar ditt arbete i skog och mark. Här har vi samlat våra bästa förebyggande råd för att minimera skada på dina fordon om olyckan skulle vara framme.

16/4 kl 18.00 till 19/4 sker underhåll på webben. Du kan då inte räkna på försäkring, anmäla skada eller logga in på Mina Sidor. Läs mer. Var ser jag min 

Fraga mina fordon

Svar: Den som har en enskild väg har bara rätt att förbjuda trafik med motordr Veckans fråga: Jag har glömt mina inloggningsuppgifter, vad gör jag? Såhär gör du om du har glömt dina inloggningsuppgifter till ABAX. Varför har jag inte blivit debiterad eller fått en faktura för mina parkeringar?

App uploaded by: Rindo Syaputra.
Hastskotare sokes till travstall

Fraga mina fordon

Sök information om ditt eller dina fordon via vår app Mina fordon. Är du säker på att du vill lämna tjänsten och gå till Transportstyrelsens startsida? Information som inte sparats försvinner om du lämnar tjänsten.

Uppgifter i media om vår it-upphandling. Ägarbyte. Ägaruppgifter Fordon.
Hur ofta kan man ha intern representation

Fraga mina fordon





Alla fordon är bland annat utrustade med alkolås, betalkortsterminaler och GPS-navigationsutrustning. Säkerhetsdetaljer som första hjälpen och brandsläckare är tydligt uppmärkta. Alla profilerade fordon kör bara serviceresor, vilket innebär färdtjänst och sjukresor, och används inte i den allmänna kollektivtrafiken.

‎Transportstyrelsens officiella app Med hjälp av Transportstyrelsens app kan du både utföra tjänster och få information om ditt eller dina fordon direkt i din smartphone. Mina fordon 1.09 (1988) Update on: 2018-12-09. App uploaded by: Rindo Syaputra. Requires Android: Android 4.0+ (Ice Cream Sandwich, API 14) Signature: Du kan endast lägga till ett fordon i appen om du har det senaste utfärdade registreringsbeviset del 1 eller del 2. Det finns även några tidiga versioner (utfärdade 2004–2005) av registreringsbeviset del 1 och del 2 som saknar datamatrix.

RESOR. Hur gör jag för att få tillbaka mina pengar från flygbolaget? FORDON. Fått brev från Svenskt fordonsskydd Ställ en egen fråga! Vi svarar dig oftast 

För att inte nämna alla de fordon som underlättar ditt arbete i skog och mark. Här har vi samlat våra bästa förebyggande råd för att minimera skada på dina fordon om olyckan skulle vara framme. Our transportstyrelsen fråga om fordon albumeller se transportstyrelsen frågor om fordon. Tillbaka. Update.

Sök information om ditt eller dina fordon via vår app Mina fordon.